Розглянули питання моніторингу другого етапу впровадження НУШ, напрямки підтримки початкової освіти та професійної підготовки вчителя в умовах війни на ІІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Початкова освіта: сучасні перспективи розвитку», що відбулася 9 грудня 2022 року в Обласному коледжі «Кременчуцька гуманітарно-технологічна академія імені А.С.Макаренка». До учасників конференції з вітальним словом звернулася кандидат педагогічних наук, директор коледжу Леся КРУПІНА.
У роботі конференції взяли участь: доктор філософських наук, академік Української академії наук, директор департаменту освіти виконкому Кременчуцької міської ради Геннадій МОСКАЛИК, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки початкової освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ) Оксана ЦЮНЯК, доктор педагогічних наук, проректор з науки, професор кафедри педагогіки та психології Міжнародного гуманітарно-педагогічного інституту «Бейт-Хана» (м. Дніпро), завідувач Науково-дослідної лабораторії з вивчення і розроблення гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського (м. Київ – м. Кременчук) Анатолій САМОДРІН, доктор філологічних наук, професор, академік Академії наук вищої освіти України, заслужений діяч науки і техніки України, член Національної спілки журналістів України, член Національної спілки письменників України (м. Київ) Микола СТЕПАНЕНКО, кандидат психологічних наук, тренер The LEGO Foundation, доцент кафедри освітньої політики ПАНО імені М. В. Остроградського (м. Полтава) Людмила ЖДАНЮК, викладач циклової комісії соціально-гуманітарних, філологічних дисциплін та фізичної підготовки, викладач української мови та літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист Кременчуцького льотного коледжу Харківського національного університету внутрішніх справ (м. Кременчук) Оксана САВЧЕНКО, науково-педагогічні, педагогічні працівники та студенти коледжу.
У рамках проведення конференції з нагоди 300-річчя з дня народження українського філософа та педагога Григорія СКОВОРОДИ розкрили його життєве самовизначення та роль у становленні української мови.