27 жовтня 2023 року кафедра педагогіки, психології та дошкільної Кременчуцька гуманітарно-технологічна академія привітно зустріла учасників VI Всеукраїнської науково-практичної конференції “Дитинство ХХІ століття: інноваційна освіта“

Чудового осіннього дня 27 жовтня 2023 року кафедра педагогіки, психології та дошкільної освіти Обласного коледжу „Кременчуцька гуманітарно-технологічна академія імені А. С. Макаренка“ Полтавської обласної ради привітно зустріла учасників VI Всеукраїнська науково-практична конференції “Дитинство ХХІ століття: інноваційна освіта“, щоб підтримати, надихнути на подальші досягнення та наголосити на важливості роботи вихователів, методистів і директорів дошкільних закладів, викладачів та інших працівників у галузі дошкільної освіти.

Організатори провели захід у змішаному форматі, щоб охопити якнайбільше освітян з дотриманням безпекових умов. У залі коледжу аудиторія зібралася наживо, а в прямому ефірі до конференції долучилися спікери та 127 учасників з різних куточків України.

З вітальним словом до учасників звернулися: Леся КРУПІНА, директор закладу, кандидат педагогічних наук, Ангеліна КУШПІЛЬ, заступник начальника управління, начальник відділу загальної, середньої, дошкільної, спеціальної, інклюзивної освіти та ліцензування Департаменту освіти і науки Полтавської обласної військової адміністрації, Юрій КРАЩЕНКО, кандидат педагогічних наук, начальник управління Державної служби якості освіти України в Полтавській області, Владислав МОНШЬОР, dyrektor Регіонального осередку удосконалення вчителів ,,WOM’’ (Bielskо-Białа, Polska); Марина КИРИЛЮК, доктор наук педагогічних, спеціаліст Регіонального осередку удосконалення вчителів ,,WOM’’ (Bielskо-Białа, Polska).

Ніна ОМЕЛЬЯНЕНКО, шеф-редактор цифрового видавництва „Основа“ Експертус, очільник ВГО „Асоціація працівників дошкільної освіти України“ (м. Київ) наголосила  на актуальності державно-громадського партнерства у вихованні дошкільників та на прикладах показала його в дії; Ганна ЦВЄТКОВА, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою дошкільної освіти педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова (м. Київ) яскраво представила інновації в дошкільній освіті в епоху турбулентних змін; Олена ПОЛОВІНА, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри дошкільної освіти Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (м. Київ) наголосила на підготовці вихователів та діях заради змін у дошкіллі; Вікторія ДУШИНА, вихователь комунального закладу ,,Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №353 комбінованого типу Харківської міської ради’’, фіналістка проєкту Global Teacher Prize Ukraine (м. Харків) представила свій досвід роботи та розповіла про участь у проєкті; Dafna Sharon-Maksimov, освітній психолог, міжнародний експерт по роботі з травмою у дітей, керівник мережі благодійних, реабілітаційних фондів Kinder Velt в Україні, автор і засновник методу Хібукі-терапія (Ізраїль) виступила з актуальним питанням реабілітації дитячої травми за допомогою терапевтичної іграшки Хібукі-Hibuki Therapy.

          Цікавими та професійно направленими були роботи у студіях.

Учасники психологічної студії  мали змогу ознайомитися з:

  • особливостями корекції та подолання негативних емоційних станів у дітей під час військових дій в Україні (Аліна ГАВРАШЕНКО, Леся БРАТАНОВА):
  • дізнались, як запобігти емоційному вигоранню педагогів (Ганна ЧЕВЕРДАКОВА);
  • познайомилися з психолого-педагогічними практиками подолання та корекції негативних емоційних станів під час воєнних дій (Тетяна КРУПНИК);
  • отримали практичні поради на що спиратись в собі у складні часи, де брати ресурс та як опанувати свої емоції (Кристина ПЕТРИЧЕНКО).

На студії інклюзивного простору обговорили:

  • організацію інклюзивного середовища для дітей з особливими освітніми потребами в реаліях сьогодення (Марина БЕВЗЮК);
  • інноваційні технології у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (Оксана СТАНІЧЕНКО);
  • дистанційні форми навчання для дітей з особливими освітніми потребами як вимога часу (Олена СИНЕЛЬНИК);

На професійно-практичній студії  розставили акценти на:

  • особливостях запровадження змішаної освіта в системі дошкільної освіти (Ольга БАЄР);
  • використанні платформи НУМО та ляльковий театр ,,Іскорки суперсил’’ як інструмент формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку (Ірина МОРГУН);
  • педагогічне партнерство як засіб забезпечення якості дошкільної освіти (Наталія ГОЛОТА, Антоніна КАРНАУХОВА)
  • формуванні предметно-практичної компетенції дошкільника через мотиваційну діяльність: ,,Зростаємо у праці’’ (Дар’я БІЧЕЙ, Антоніна СУСИК);

використання математичних ігор як засіб формування логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку (Аліна ГЕЙ).

Захід відбувся за підтримки: Міністерства освіти і науки України; Державної служби якості освіти України; ВГО „Асоціація працівників дошкільної освіти України’’; Департаменту освіти і науки Полтавської обласної військової адміністрації; Полтавської академії неперервної освіти імені В. Остроградського Полтавської області; REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI  ,,WOM“ W BIELSKU-BIAŁEJ (BIELSKО-BIAŁА, POLSKA); WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI W BYDGOSZCZY

(BYDGOSZCZ, POLSKA); Українського державного університету імені Михайла Драгоманова; Київського університету імені Бориса Грінченка.

Окрема подяка, дівочому духовому оркестру РОКСОЛАНА за заданий ритм конференції.

ДЯКУЄМО НАШИМ ЗАХИСНИКАМ ЗА ЗАХИСТ ТА МОЖЛИВІСТЬ ПРОВЕСТИ ЗАХІД БЕЗ ТРИВОГ!