На базі Кременчуцької гуманітарно-технологічної академії відбувся ІІ Всеукраїнський науково-освітній форум з міжнародною участю «Сучасна парадигма безперервності освіти: мультидисциплінарний підхід».
Форум об’єднав науковців, педагогів, управлінців та освітніх експертів із різних регіонів України та з-за кордону. Подія стала платформою для обговорення актуальних викликів освітньої сфери, шляхів забезпечення безперервності освіти та впровадження інноваційних підходів у професійну діяльність педагогічних працівників.
З вітальними словами до учасників форуму звернулися:
Антон Чубенко, заступник начальника Полтавської обласної військової адміністрації, доктор юридичних наук, професор;
Євген Кончаковський, директор Департаменту освіти і науки Полтавської обласної військової адміністрації, кандидат економічних наук;
Владислав Моншьор, директор Регіонального осередку удосконалення вчителів WOM у місті Бєльсько-Бяла (Польща);
Леся Крупіна, директор Кременчуцької гуманітарно-технологічної академії, кандидат педагогічних наук.
Виступи спікерів підкреслили важливість міжнародного партнерства, інновацій у підготовці педагогів, а також ролі доброчесності, психологічного здоров’я та професійного зростання в освітньому процесі.
Пленарне засідання стало центральною подією форуму. Серед провідних спікерів:
Юлія Сіденко, кандидат психологічних наук, директор Центру ментального здоров’я Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького — «Ментальне здоров’я студентів: виклики та можливості для підтримки в умовах ЗВО»;
Лілія Зімакова, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти Полтавського НПУ імені В. Г. Короленка — «Педагогіка партнерства: нові горизонти формування суб’єктності дошкільника»;
Ірина Пасько, кандидат філологічних наук, письменниця, літредактор, модератор книжкового клубу «Вчися. Медіа» — «Філолог на посаді редактора: медіа і книговидання»;
Тетяна Волотовська, кандидат педагогічних наук, доцент ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України — «Безперервна професійна освіта і життєвий баланс у цифрову добу».
У межах форуму відбулися також тематичні секційні засідання, присвячені дошкільній, початковій, філологічній, психологічній та здоров’язбережувальній освіті.
Форум підтвердив статус Кременчуцької гуманітарно-технологічної академії як сучасного науково-освітнього осередку, що об’єднує освітян задля формування нової культури навчання, доброчесності та професійного розвитку в Україні.















