У Кременчуцькому педагогічному коледжі імені А.С. Макаренка 24 вересня 2021 року відбулася ІІІ Всеукраїнська науково-практична майстерня з гуманної педагогіки «Гуманізація – найкоротший шлях до особистості»

       У Кременчуцькому педагогічному коледжі імені А.С. Макаренка 24 вересня 2021 року відбулася ІІІ Всеукраїнська науково-практична майстерня з гуманної педагогіки «Гуманізація – найкоротший шлях до особистості» Лейтмотивом майстерні стали слова видатного педагога Шалви Амонашвілі «Учень — це той, хто шукає світла, вчитель — той, хто його несе». У роботі майстерні взяли участь педагоги з 9 областей України. З вітальним словом до учасників майстерні звернулася директор коледжу Леся Крупіна, яка зазначила, що у 2009 році 5 викладачів коледжу стали ініціаторами створення Полтавського обласного осередку гуманної педагогіки, який по цей час плідно працює на базі коледжу, й до нього долучилися учителі-гуманісти з усієї області.
       На пленарному засіданні змістивними і цікавими стали доповіді провідних науковців. Серед них Станіслав Крук, директор центру інноваційної педагогіки та психології Хмельницького національного університету, президент Усеукраїнської культурно-освітньої асоціації гуманної педагогіки, віце-президент Міжнародного центру гуманної педагогіки, Лицар гуманної педагогіки, Анатолй Самодрин, професор кафедри педагогіки і психології ПУ «Міжнародного гуманітарно-педагогічного інституту «Бейт-Хана»», Вікторія Бак, голова Бахмутського центра гуманної педагогіки, Валентина Матяшук, завідувач кафедри педагогіки Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Лицар гуманної педагогіки, голова Львівського обласного центра гуманної педагогіки, Ірина Олійник, голова Полтавського обласного осередку гуманної педагогіки, учитель гуманної педагогіки, старший викладач кафедри педагогіки та психології початкової освіти Кременчуцького педагогічного коледжу імені А.С. Макаренка.
      Під час практичного інтенсиву педагоги обмінялися досвідом роботи з формування емоційного інтелекту молодших школярів, мовленнєвої та читацької компетентностей учнів Нової Української Школи, визначили засоби адаптації першокласників до школи та напрямки гуманізації освітнього простору у закладі дошкільної освіти, училися шукати натхнення для професійної діяльності та знайомилися із шляхами самореалізації.
      За результатами роботи майстерні учасники вирішили не зупинятися на досягнутому і в подальшому розвивати гуманістичний підхід в освітньому процесі.